reklama

Ročná

Tak som to po dvojhodinovom čakaní napísala celkom jasne

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Balím naše šťastie

do saténovej škatuľky

s mašľou

a hádžem do potoka -

s listom z dubu.

Pláva preč ľahkovážne

a bez sĺz,

no s nezabudnutými 

spomienkami.

Zabolia vždy,

no ja nie som z tých

čo sú tu nesmrteľne dlho,

uvedomujúc si vlastnú smrteľnosť

a samotu 

dokonca i v tuhe pera,

ktoré nikdy nepísalo,

no teraz sa mu nevídane chce.

Asi si i ono uvedomuje,

že to,

čo si do seba zasejeme,

musí ísť von

smrteľne.

Ticho v ústach 

a v tvojich očiach

modravejúci sa raj - odrazené nebo.

Mária Pažmová

Mária Pažmová

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladá, ambiciózna, tvrdohlavá avečne zasnená slečna. Mám rada kvalitné knihy, úprimných ľudí a cestovanie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu