reklama

23.1.15

Nechcite odo mňa, aby som chápala vojnu. Mám dosť čo robiť so svojim životom a odpustením.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Veci sa udiali v úplne hlúpom čase. V čase, keď som ešte nevedela, čo sa bude diať. Keď sa svet začal rozhodovať za mňa a ukazoval mi tú tvár v ktorej som mala vidieť slnko. Ale ja som ho nevidela. A chcela som, veľmi som chcela, to mi musíš veriť. 

Pozvánky by som najradšej spálila v krbe, keby neboli prišli práve dnes... Nie... Neurobím to. Ešte počkám. Ešte sa párkrát pozriem do kariet. Ešte sa párkrát prejdem po mesačnej oblohe, ponavrávam si, že na vine sú hviezdy a že ja za nič nemôžem.

Ibaže to ja som dala o sebe svetu vedieť. To ja som si želala, aby sa toto stalo a teraz? Teraz tu premýšľam či sklamať alebo odradiť svoju potencionálnu budúcnosť. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Mária Pažmová

Mária Pažmová

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladá, ambiciózna, tvrdohlavá avečne zasnená slečna. Mám rada kvalitné knihy, úprimných ľudí a cestovanie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu