reklama

Zmytá ulica

Keď sa znova rozpršalo a listom sa už nechcelo vsakovať vodu, vyšla som na ulicu. Len na malý krôčik som vystúpila z tepla a sucha ružovej izbičky a obzrela sa okolo. Najskôr napravo, potom naľavo a nakoniec som sa uprene pozrela na dom pred sebou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Bolo to dávno. Keď som bola ešte malé dievčatko. Rozbehla som sa po ulici a skočila do náručia môjho milovaného dedka, ktorý mi domov z roboty nosieval vždy štolverky, ktoré mi dával potajomky, pretože sa mi lepili na zuby a mama mi vravievala, že sa mi z nich raz úplne pokazia zuby.

Na ulici boli zrelé, šťavnaté marhule, višne, čerešne, ba aj slivky. Košaté kríky lemovali chodníky a každá babka mala v záhradke pestrú paletu rôznorodých kvetov, ktoré rozvoniavali na celý svet. Ten svet, ktorý som ľúbila. Ľúbila nesmierne tak, ako svojho dedka, mamu, babku, kvety či potajomky dostávané štolverky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes bolo opäť podobné počasie. Lenže dnes už zem odmietala vsakovať toľké kvantá vody, a preto sa držali napovrchu. Proste si steblá vody odhnívajú, kvety žltnú, slivky aj marhule sú už dávno vypílené a dedko už nevládze chodiť každý deň do roboty. A najhoršie je na tom to, že ja už nie som tou malou štebotavou lastovičkou, ktorá sa vie bezprostredne tešiť z toho, že si môže kresliť kriedami na chodník a čakať, kým mi dážď umyje moje majstrovské dielo.

Kým mi dážď umyje moju milovanú ulicu.

Mária Pažmová

Mária Pažmová

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladá, ambiciózna, tvrdohlavá avečne zasnená slečna. Mám rada kvalitné knihy, úprimných ľudí a cestovanie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu