reklama

Za nami

Tak a je to za nami... Slnečné dni,keď sa nič nemuselo, daždivé dni keď sa nič nemohlo. Prázdne slová do hmly, ktoré pre niekoho znamenali nič, no pre nás boli celým našim svetom. A zase sa nám začnú šedivé dni...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Taknejak ľahšie sa mi hovorí. Tak nejak ľahšie sa mi cíti, keď si pomyslím, že idem znovu do niečoho, v čom ma čaká plno úloh, hromada rozčuľovania sa nad blbosťami a nepravé správanie tých, ktorí nám chdú dávať len tie najlepšie príklady do života.

Mária Pažmová

Mária Pažmová

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladá, ambiciózna, tvrdohlavá avečne zasnená slečna. Mám rada kvalitné knihy, úprimných ľudí a cestovanie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu